Általános szerződési feltételek

1. BEVEZETÉS


Jelen dokumentum tartalmazza a Lukács Zoltán Gábor e.v. (székhely: 1036 Budapest, Kolosy tér 1/B
4/1, adószám: 77038625-1-41, nyilvántartási szám: 39562926) mint szolgáltató (a továbbiakban:
Szolgáltató) által üzemeltetett weboldal, webáruház (mely a www.sorslevelek.hu oldalon és annak
aloldalain, aldomainjein, valamint a www.sorskonyvek.hu oldalon és annak aloldalain), használatára
vonatkozó általános szerződési feltételeket.
Kérjük, hogy figyelmesen olvassa el az alábbi szerződés minden pontját, mivel rendelésének leadása
előtt Ön úgy nyilatkozik, hogy megismerte jelen ÁSZF tartalmát és elfogadja azt.
Amennyiben jelen szerződés tartalmát nem tekinti kötelező érvényűnek, úgy kérjük, ne vegye
igénybe az oldal szolgáltatásait.
Jelen szerződés elektronikus formában kerül megkötésre, nem iktatjuk azt, nem minősül írásba
foglalt szerződésnek. A szerződés nyelve a magyar. Szolgáltató magatartási kódex rendelkezéseinek
nem veti alá magát.
Szolgáltató adatai:
• Név: Lukács Zoltán Gábor e.v.
• Székhely: 1036 Budapest, Kolosy tér 1/B 4/1
• Kapcsolattartási adatok:
o Telefon: +36 30 970 1611 (munkanapokon 9-16 óráig)
o Email: info@sorslevelek.hu
Tárhelyszolgáltató adatai:
• Erdős Imre e.v.
• Székhely: 4220 Hajdúböszörmény, Hadházi u. 15.
• Nyilvántartási szám: 51212807
• Adószám: 68092333-1-29
• Kapcsolattartási adatok:
o Telefon: +36 20 972 3133
o Email: erdosimre26@gmail.com

2. ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK


A jelen szerződésben nem szabályozott kérdésekre és a szerződés értelmezésére a magyar jog az
irányadó, különös tekintettel a Polgári Törvénykönyvről szól 2013. évi V. törvény (Ptk.), az
elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő
szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (Ektv.) és a fogyasztó és a vállalkozás
közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezéseire.
Jelen ÁSZF 2018. május 25. napjától visszavonásig, ill. módosításig érvényes. Amennyiben módosítjuk
ÁSZF-ünket, úgy azt minden esetben figyelemfelhívással együtt közzé tesszük a weboldalunk
felületén.
A www.sorslevelek oldalon és minden aloldalán, a www.sorskonyvek.hu oldalon és minden aloldalán
található tartalmak szerzői jogi műnek minősülnek, azok szöveges, képi vagy bármely egyéb
tartalmának bármilyen formában történő felhasználása, feldolgozása, értékesítése, terjesztése
írásbeli engedélyköteles.
A programváltoztatás jogát minden rendezvényünknél fenntartjuk.


3. JOGI NYILATKOZAT


Azzal, hogy látogatja a Lukács Zoltán Gábor e.v. által üzemeltett www.sorslevelek.hu néven és ennek
aldomainjein elérhető weboldalakat, vállalja, hogy elfogadja az alábbi feltételeket.
A weboldallal kapcsolatos szellemi tulajdonjog
A www.sorslevelek.hu domain néven és ennek aldomainjein szereplő minden szöveges és képi
információt szerzői jog vég. Jelen weboldalon található teljes tartalom minden része, eleme,
szöveges, képi és egyéb tartalmai, valamint a tartalmak rendszerezésével és kiválasztásával
kapcsolatos minden képi, technikai megoldás, grafika, védjegy, logó, adatbázis és bármilyen más
elem vagy rész Lukács Zoltán Gábor e.v. szellemi tulajdonát képezik.
A www.sorslevelek.hu domain néven és ennek aldomainjein, így ezen weboldal szövegének és
bármely részének, bármilyen módszerrel és technikával történő másolásával, terjesztésével és
felhasználásával kapcsolatos minden jogot fenntartunk.
Minden jog fenntartva © Sorslevelek® Lukács Zoltán Gábor e.v. 2020.


4. ADATKEZELÉSI SZABÁLYOK


Adatkezelési tájékoztatónk letölthető az alábbi linkről.
Tájékoztatjuk, hogy az Ektv. 13/A. §. rendelkezéseinek megfelelően a szerződés létrehozása, a díjak
számlázása és a szolgáltatás nyújtása körében jogosultak vagyunk a szolgáltatás igénybevételéhez
technikailag elengedhetetlenül szükséges természetes személyazonosító adatait (pl. az Ön nevét),
lakcímét és egyéb személyes adatait (pl. e-mail címét, számlázási címét) kezelni. A fenti adatokat
töröljük, amennyiben a szerződés nem jön létre, vagy megszűnik.


5. A MEGVÁSÁROLHATÓ SZOLGÁLTATÁSOK KÖRE


A Lukács Zoltán Gábor e.v. által szervezett szolgáltatások, előadások, tanácsadások, tréningek,
könyvek, online tartalmak, melyeknek árát a www.sorslevelek.hu oldalon, vagy aloldalain, valamint a
www.sorskonyvek.hu oldalon, vagy aloldalain, az egyes termékek és szolgáltatások leírásánál tesszük
közzé, és amelyek változhatnak kedvezményes időszaktól függően. Az árak az aktuális árhoz képest
lefelé és felfelé is változhatnak.
Fenti szolgáltatások, termékek online, illetve személyesen vásárolhatók meg.


6. ÁRAK


A weboldalon feltüntetett árak bruttó árak, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási
költséget. A szállítási költség a termékadatlapon, illetve a megrendelő űrlapon található, valamint
magában az űrlapban is feltüntetésre kerül, így a megrendelés véglegesítése előtt egyértelműen
látható, valamint a Fizetés és Szállítás menüpontban is megtalálható az oldal alján. Ahol az árak nem
bruttó árak, ott ezt minden esetben feltüntetjük egyértelműen.
Amennyiben a weboldalon hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a
jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése, illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a
vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy
lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.
Amennyiben bármelyik termékünkre vonatkozóan akciós vagy kedvezményes vásárlási lehetőséget
hirdetünk meg, úgy az akció feltételeit és határidejét minden estben külön jelezzük a vásárlás előtt.


7. A RENDELÉS MENETE


• Rendezvény, tanácsadás esetén:
o átutalás: a vásárló bankjától függő díjszabás
o online bankkártyás fizetés
• Könyv, csomagküldés esetén futárral
o online bankkártyás fizetés
o átutalás
o utánvét
Amennyiben a banki átutalás fizetési módot választja, úgy az adatlap kitöltése és a megrendelés
elküldése után Ön egy megerősítő emailt fog kapni, melyben elküldjük Önnek az átutaláshoz
szükséges adatokat.


8. FIZETÉSI MÓDOK


A kedvezményezett: Lukács Zoltán Gábor e.v.
Számlaszám: 10401055-50526872-53851001 (K&H)
Nemzetközi számlaszám: IBAN HU19 1040 1055 5052 6872 5385 1001 (K&H)
Kérjük, hogy a megjegyzés rovatban tüntesse fel azt az információt, amit a visszaigazoló emailben
kérünk. A számlát az átutalás beérkezését követő 5 munkanapon belül állítjuk ki és küldjük el
elektronikus úton a megrendeléskor megadott email címre. Átutalásos fizetési módnál, rendezvényre
jelentkezésnél akkor tud részt venni a rendezvényen, amennyiben átutalása a rendezvény
megkezdése előtt beérkezik hozzánk, azaz amennyiben már jóváírták a bankszámlánkon.
Amennyiben ön a vásárlásnál a „Megrendelem”, „Jelentkezem”, „Kérem”, „Megvásárolom” gombra
kattint, ön tudomásul veszi, hogy a rendelésének elküldése fizetési kötelezettséget keletkeztet az ön
számára. Rendelésének elküldésével ön kijelenti, hogy a Szolgáltató a szolgáltatás nyújtására irányuló
szerződés teljesítését 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. § (2) pontjában foglalt határidő lejárta
előtt kezdje meg.
Megrendelésének megérkezését követően a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül
visszaigazolást küld önnek a megrendeléséről, elektronikus formában, a rendeléskor az ön által
megadott email címre. Amennyiben ez a visszaigazolás 48 órán belül nem érkezik meg önhöz, úgy ön
mentesül az ajánlati kötöttség és a szerződés kötelezettségei alól.
9. A MEGRENDELÉSEK FELDOLGOZÁSA, TELJESÍTÉSE
Megrendelését munkatársaink a lehető legrövidebb időn belül, de legkésőbb 48 órán belül
feldolgozzák és visszaigazolják Ön felé.
A szerződést rendezvény és tanácsadás esetén Szolgáltató a rendezvény meghirdetett időpontjában
teljesíti.
A program-, hely-, és időpontváltoztatás jogát fenntartjuk. Kizárólag előre nem látható,
kiszámíthatatlan események okán változtatunk, amennyiben az feltétlenül és elkerülhetetlenül
szükséges.
Amennyiben a meghirdetett tanácsadás vagy rendezvény időpontjában, helyszínében vagy egyéb
körülményeiben változás következne be, úgy Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a rendezvény
eredetileg meghirdetett időpontja előtt 72 órával telefonon vagy emailben felveszi Önnel a
kapcsolatot és értesíti az esetlegesen felmerülő akadályról, változásokról. Ilyen esetben Önnek abban
az esetben van joga elállni a szerződéstől, amennyiben a bekövetkezett változás súlyos mértékben
sérti az érdekeit, és nem vis major helyzet idézte elő (vis major esetén az elállási joga nem él). Ebben
az esetben a már megfizetett díjat az Ön elállási nyilatkozatának közlésétől számított 60 napon belül
visszafizetjük Önnek.


10. SZÁLLÍTÁS


A küldemények kézbesítése, szállítása futárszolgálattal történik (FoxPost Zrt., székhely: 3200
Gyöngyös, Batsányi János utca 9., cégjegyzékszám: 10 10 020309, adószám: 25034644-2-10). A
termék szállítási idejét a weboldal ismerteti a pénztári folyamat során, valamint a visszaigazoló email
is tartalmazza. A szállítás időpontjáról lehetősége van egyeztetni a futárral, aki emailben és sms-ben
is értesíti a szállítási időpontról.
Szállítási módok:
• FoxPost futárszolgálat házhozszállítással online bankkártyás fizetés esetén
• FoxPost futárszolgálat házhozszállítással utánvételes fizetés esetén
• FoxPost csomagautomatás átvétel online bankkártyás fizetés esetén
• FoxPost csomagautomatás átvétel utánvételes fizetés esetén
• Személyes átvétel
Utánvét
Utánvétes fizetést választva a csomag átvételénél van lehetőség fizetni, csomagautomatánál
bankkártyás terminálon, házhozszállítás esetén a futárnál, készpénzben, vagy bankkártyás
terminálon. A csomag kiszállítását a Foxpost futárszolgálat végzi, házhozszállítás, vagy
csomagautomatás átvétel formájában.
Magyarország területén belül a csomag érkezése a rendelés visszaigazolását követő 5 munkanapon
belül várható, azonban a pontos szállítási móddal és költségekkel kapcsolatban a rendelés
beérkezését követően, emailben értesítjük.
Három egymást követő sikertelen kiszállítási kísérlet esetén a megvásárolt áru visszaküldésre kerül.
Az áru visszaérkezését követően emailben felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval, az áru átvételének
sikeres lebonyolítása érdekében.
Személyes átvétel
Személyes átvételt választva a csomag összeállítását követően emailben küldünk értesítést
Megrendelőnek, a megrendelési folyamat során megadott email címre. A csomagot Szolgáltatóval
előre egyeztetett időpontban, 10 munkanapon belül van lehetőség személyesen átvenni. Az átvétel
helyszíne: Sorslevelek, 1036 Budapest, Kolosy tér 1/B 4/1. Az átvételi időpontot az alábbi
elérhetőségeinken van lehetőség egyeztetni: info@sorslevelek.hu, +36 30 970 1611.
Az átvétel meghiúsulása
Amennyiben a termék kiszállítása, vagy átvétele a vásárló érdekkörébe tartozó okból a megrendelés
visszaigazolását követő 30 napon túlmenően is meghiúsul, úgy tekintjük, hogy a szerződés teljesítése
ellehetetlenült, mely lehetetlenülésről a vásárlót emailben tájékoztatjuk. A tájékoztatás követően a
terméket a weboldalra, webáruházba újbóli értékesítés céljából visszahelyezzük, míg a termék
esetlegesen előre kifizetett vételárának visszautalását legkésőbb a tájékoztatást követő 14 napon
belül elindítjuk a vásárláskor használt számlaszámra, vagy kifizető kártyára.


11. ELÁLLÁS, FELMONDÁS


Ön 3 napon belül jogosult indoklás nélkül elállni e szerződéstől. Ön 3 napon belül jogosult indokolás
nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a
szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 3 napon belül indokolás nélkül felmondani a
szerződést. Az elállási/felmondási határidő a szerződés megkötésének napjától számított 3 nap
elteltével jár le. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő
lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.
Online szolgáltatás esetén Megrendelésének elküldésével határozottan lemond az elállási jogáról a
45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. § (1) bekezdés m) pontja alapján. A megrendelést
teljesítettnek kell tekintenünk, amennyiben a fájl elérését, linkjét tartalmazó e-mail a megrendelőnek
elküldésre került.
Az elállás/felmondás joghatásai
Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának
kézhezvételétől számított 60 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi
ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek
amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő
fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal
egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a
hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség
nem terheli. Ha Ön kérte, hogy a felmondási határidőn belül kezdődjön meg a szolgáltatás teljesítése,
felmondása esetén Ön köteles megtéríteni számunkra a szerződés megszűnésének időpontjáig
arányosan teljesített szolgáltatásért járó összeget. Hasonlóképpen visszatérítjük az Ön által nyújtott
ellenszolgáltatás azon részét, amely meghaladja az általunk nyújtott szolgáltatás ellenértékét.
Hogyan gyakorolhatja Ön elállási/felmondási jogát?
Az elállásra/felmondásra vonatkozó egyértelmű nyilatkozatának Szolgáltatóhoz való megküldése
útján gyakorolhatja. Nyilatkozatát Szolgáltató 1. pontban megjelölt postai vagy elektronikus
levelezési címére is megküldheti. Amennyiben Ön él elállási/felmondási jogával, úgy Szolgáltató
haladéktalanul, de legkésőbb 60 napon belül visszatéríti Önnek a megfizetett díjat az Ön által
használt fizetési móddal megegyező módon. Amennyiben Ön a szolgáltatás nyújtásának megkezdését
követően él felmondási jogával, úgy tudomásul veszi, hogy Szolgáltatót nem terheli semmiféle pénzvisszafizetési kötelezettség (kivéve a garanciában külön megállapított feltételekkel).
Jelen ÁSZF elfogadásával Ön tudomásul veszi, hogy a szolgáltatás egészének teljesítése után
felmondási jogát elveszíti, azzal nem élhet.


12. KELLÉKSZAVATOSSÁG, TERMÉKSZAVATOSSÁG


Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt
érvényesíthet a PTK szabályai szerint.
Milyen jogok illetik meg Önt a kellékszavatossági igénye alapján?
Ön, választása szerint, az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése
lehetetlen, vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel
járna. Ha a kijavítást vagy kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az
ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve
mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági
jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt,
vagy arra a vállalkozás adott okot.
Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől
számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés
teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem
érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő legfeljebb egy év.
Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.
Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba
közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szolgáltató
vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles
bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
Kép- és hangfelvétel
Előadóink védelmében az előadások és rendezvények videó- és hangfelvétele szigorúan tilos. Fotózás
kizárólag a szünetekben engedélyezett. A rendezvény ideje alatt a szervezők által megbízott fotós,
videós és riporter is dolgozni fog. A rendezvényre történő jegyvásárlással Ön hozzájárul, hogy a
fotója, az Önt tartalmazó videórész, vagy az Önnel készült interjú publikálásra kerüljön.


13. PANASZKEZELÉS


Megrendelés után esetleges panaszaival, kérdéseivel az alábbi telefonszámon fordulhat kollégáink
felé: +36 30 970 1611
Panaszait, észrevételeit az info@sorslevelek.hu emailcímen jelezheti felénk.
Kérjük, hogy amennyiben panasszal élne szolgáltatásainkkal kapcsolatosan, úgy elsősorban
Szolgáltató felé forduljon. Szolgáltató elkötelezett a panaszok békés úton történő rendezése mellett.
Esetlegesen felmerülő vitáink rendezésére Ön az Online Vitarendezési Platformot is igényben veheti.
Az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből
eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. A platform elérhető az alábbi linkről:
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU
Panaszával az Ön lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületekhez is
fordulhat. A békéltető testületek illetékességére és eljárására vonatkozó információkat az alábbi
linken találja meg: http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek


Lukács Zoltán Gábor e.v.
Kelt: Budapest, 2018. május 25.